ВІДДІЛ ЗБУТУ

ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА

АДМІНІСТРАЦІЯ

ЕЛ ПОШТА (СЛУЖБА ЗБУТУ)

Реєструйся зараз та керуй послугами без зайвих турбот!

КОНТАКТИ

Поширені запитання

Передавати показання потрібно щомісяця у визначений період (з 25 числа по останній день місяця). Це можна зробити через особистий кабінет, чат-бот, або зателефонувавши у абонентський відділ.
У такому випадку нарахування відбувається за середнім споживанням або за встановленим нормативом. Після подання актуальних показань робиться перерахунок.
Онлайн (зареєстрeйтесь у особистому кабінеті або чат-ботах; банківські сервіси), у відділеннях банків та пошти, а також через термінали самообслуговування.
Необхідно звернутися для заміни чи проведення повірки. У разі несправності показання приладу не приймаються до розрахунку.
Лабораторний контроль якості води проводиться регулярно (це обов’язок за законом «Про питну воду та питне водопостачання»). Якщо ви хочете замовити індивідуальну перевірку у вашій квартирі чи будинку, зверніться до абонентського відділу водоканалу або у ЦНАП (якщо послуга доступна у вашій громаді). Зверніть увагу: індивідуальна перевірка є платною послугою.
Телефонуйте в аварійну службу водоканалу. Ми в максимально можливі короткі терміни спробуємо вирішити це питання.
Зазвичай необхідні: паспорт, ідентифікаційний код, документ на право власності чи користування житлом. Точний перелік уточнюйте в абонвідділі.
  • Повідомити про аварію
    Якщо ви володієте інформацією про аварію, яка сталася, будь ласка повідомте нам!
  • Вам потрібна
допомога?

    Зверніться до нас і ми вирішимо Ваше питання

  • Шановні абоненти!

    Прохання передавати покази приладів обліку з 25 числа по останній день місяця, через особовий кабінет або чатботи

  • Оплата комунальних
послуг

    Щоб швидко оплатити комунальні послуги, перейдіть за посиланням

Оголошення

Шановні абоненти м. Синельникове!

Водопостачання відновлено, наразі триває наповнення мережі!

картинка новини